اس ام اس زیبا

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس

.
.

.

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و آروم در گوشش بگی

با من نجنگ من دوست دارم …
  
.
.

.

دوستت دارم پریشان‌ شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌ دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

.
اس ام اس زیبا

.

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم

که این چنین دلتنگم …

.

.

.

نگذار هرکسی از راه رسید

با ساز دلت تمرین نوازندگی کند …

.
.

.

پیش از تو چیزی نبود

بعد از تو چیزی نیست

با تو اما …

.

.

.

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد

.
اس ام اس عاشقانه

.

جای خالیت را انقدر با چشمانم آب می دهم

که باز کنارم سبز شوی …

.
.

.

خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر می شوند …

.

.

.

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد