اس ام اس عشق پنهان

مثلِ همیشه برای تو می نویسم

تو به نیت هر که دوست داری بخوان

------------------------------------------------------

روزایی که تو توشون نیستی

حیفم میاد زندگیشون کنم
  
------------------------------------------------------

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست

------------------------------------------------------

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو می داد

------------------------------------------------------

چه خوب است که هستى

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى

به این سراى پر از تو ممنوع می شود

و این براى بیتابى من تاب است

------------------------------------------------------

پیچک می شوم

وحشی می پیچم به پروپایت ...

تاحتی نتوانی آنی بی من بودن را زندگی کنی

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود

امــا برای با تو بودن و با تو ماندن

سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم

------------------------------------------------------

چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت

قسـم راست یــک نفــر بآشـــَد

------------------------------------------------------

صبرت که تمام شد

نرو تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود

------------------------------------------------------

فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم اشک می آید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد