اس ام اس تیکه دار و سنگین

دستگاه مشترک مورد نظر

از دست دوستت دارم های دروغ تو خاموش است

لطفا دیگر تنهایش بگذار

------------------------------------------------------

شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی

اما برای من مثل روز روشنی
  
------------------------------------------------------

پراید شد ۲۰ میلیون

ولی تو همون ۲ زاری که بودی موندی

------------------------------------------------------

فرقی نمی کنه که به یه دو پا زیادی جَو بدین

یا به یه چهار پا زیادی جُو بدین

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین

------------------------------------------------------

احـتــرام برای بعضــیـــا بیــشتر

از کـــراک و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره

------------------------------------------------------

یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون

عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله

------------------------------------------------------

یه سری شدیدا به عینک نیاز دارن

واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن

--------------------------- اس ام اس تیکه دار ---------------------------

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت

------------------------------------------------------

اولا فکر می کردم من تنها کلید خوشبختی هستم

که به در قلب تو خوردم

اما الان که نگاه می کنم می بینم

قلب تو به هر کلیدی می خوره

------------------------------------------------------

مهم این نیست که رفتی

مهم اینه که دیگه برنگردی

------------------------------------------------------

سیب از درخت افتاد

ستاره از آسمان

تو از چشم من

گاهی فرقی نمی کند از کجا ؟

سرنوشت مشترکی است سقوط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد