استاتوس خنده دار

نقش منشی در فیلم های ایرانی :
- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون . . .
- اشکالی نداره، شما بفرمایید !

 

 

کلاْ افرادی که ازدواج می کنند دو دسته اند :
آنهایی که از جانشان سیر شدند !
و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند !
  
 

 

 

این روزها
حتی اگر خون هم گریه کنی
عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :
“ آخی ” !

 

 

 

دختر : من امروز عمل باز قلب دارم
پسر : می دانم !
دختر : دوست دارم !
پسر : من عاشقتم عزیزم !
.
.

.

دختر به هوش میاد
دختر : اون کجاست ؟
پدر : تو نمی دانی چه کسی قلبش را به تو هدیه کرده ؟
دختر : اون . . . ( شروع کرد به گریه )
پدر : شوخی کردم رفته دستشویی الان بر می گرده !

 

 

 

دقت کردین ؟
آخه واسه چی جعبه پیتزا مربعی شکله
بازش میکنی دایره پیدا میکنی !
بعد مثلثی میخوری !

 

 

 

یک دوست واقعی کسی هست که وقتی زمین میخوردی ، میاد و دستت رو میگیره و از زمین بلندت میکنه !
البته بعد از اینکه خندیدنش تموم شد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد