اس ام اسهای غمگین عاشقانه

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست

من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی

این رفیق نیمه راه هم گاه هست و گاه نیست

------------------------------------------------------

غربت آن نیست که تنها باشی

فارغ از فتنه فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب  در پی دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی
  
------------------------------------------------------

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی

اینکه هستی و تنهایم غم دارم

------------------------------------------------------

باتو بودن همیشه پرمعناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

باتو یک کاسه آب یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

------------------------------------------------------

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هردو را باهم شکستی

------------------------------------------------------

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد

اصلا ناراحت نباش

چون هنوز یه رفیق داری که حاضره

دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی

-------------------------- اس ام اس غمگین ----------------------------

دلم تنگه برای گریه کردن

کجاست مادر کجاست گهواره من؟

نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد

بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه می خواد

کجاست اون عشق پاک؟

چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

------------------------------------------------------

به حق اون خداوندی که یکتاست

وجودش باعث گرمی دلهاست

دلم در عاشقی به قد دریاست

ولیکن مثل دریا تک و تنهاست

------------------------------------------------------

نگران نبودنت نباش نفرینت نمی کنم

همینکه دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست

------------------------------------------------------

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن خدانگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد