اس ام اس تبریک تولد دوست

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

------------------------------------------------------

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

که نمی خوای از دستش بدی

تولد مبارک
  
------------------------------------------------------

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت می کردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می نواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

اما هر چه هستم دوستت دارم

------------------------------------------------------

فرشته ها وجود دارن

اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون می گیم دوست

تولدت مبارک باشه دوست عزیزم

------------------------------------------------------

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک

------------------------------------------------------

چه لطیف است حس آغازی دوباره

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

-------------------------- اس ام اس تولد ----------------------------

امروز خدا یک گل به زمین هدیه داد

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سرنوشت اون گل رو توی قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشه

گل یاسمنم تولد مبارک

------------------------------------------------------

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز

روی دشمنات زرد

دلت همیشه سبز

تولدت مبارک

------------------------------------------------------

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

آرایش گل های بهار تقدیم تو باد

گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

تولدت مبارک

------------------------------------------------------

روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد

اما اون روز هوا اصلا ابری نبود. این فرشته ها بودن

که داشتن گریه می کردن چون یکی ازشون کم شده بود

تولدت مبارک

------------------------------------------------------

فوووووووت ....

فووووووووت ....

فوووووووت ...

بیا شعما رو فوت کن !

تولدت مبارک !

------------------------------------------------------

یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم

به خاطر قشنگترین روز دنیا که روز تولد توست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد