اس ام اس عشق یعنی

عشق یعنی راه رفتن زیر باران
عشق یعنی من می روم تو بمان



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی آن روز وصال
عشق یعنی بوسه ها در طوله سال
  


اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی پای معشوق سوختن
عشق یعنی چشم را به در دوختن



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی جان می دهم در راه تو
عشق یعنی دستانه من دستانه تو



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی می برم تا اوج تورو
عشق یعنی حرف من در نیمه شب



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب
عشق یعنی انقباظ و انبصاط



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی درده من درده کتاب
عشق یعنی زندگیم وصله به توست
عشق یعنی قلب من در دست توست



اس ام اس عشق یعنی
----------------------Khandefa.ir----------------------



عشق یعنی عشقه من زیبای من
عشق یعنی عزیزم دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد