اس ام اس خاطره ها

تو برای همیشه میروی و من چقدر کار روی سرم ریخته !
خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم …



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



جور میکند خدا در و تخته را با هم آنطور که تو و مرا …
تو خاطره ساز و من خاطره باز !
  


اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده تا قبل از سیل برگرد …
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



تقصیر از من است
آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی
یادم رفت بپرسم کنار خودت یا خاطره هایت ؟



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم
و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم
چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم !



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



چشمم به گیسوانت که می افتد
تمام خاطراتمان آرام آرام ‌، زنده می شوند
یک به یک ، مو به مو …



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



عابرانی که از کنارم می گذرند مست عطر تنم می شوند
و نامش را که می پرسند دلم می لرزد
چگونه بگویم خاطرات توست ؟



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



آقای شهردار بگویید اینقدرعوض نکنند رنگ و روی این شهرِ لعنتی را …
این پیاده رو ها ، میدان ها ، رنگ و روی دیوار ها …
خاطراتم دارند از بین می روند !



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



این روزهای من چیزی نیست
مگر باقیمانده تقسیم احساس تــــــو
بر شب های بی خاطره ام !



اس ام اس خاطره ها
----------------------Khandefa.ir----------------------



آهای خاطرات
اگر میدانستم روزی طناب دارم خواهید شد هیچوقت نمی ساختمتان !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد