اس ام اس غمگین و دلشکستگی

کاش می شد زندگی اختیار کَس نبود

آخر این زندگانی مردن بی کَس نبود

------------------------------------------------------

منم آن مرغ ، آن مرغی که دیریست

به سر اندیشه پرواز دارم

سرودم ناله شد در سینه تنگ

به حسرتها سر آمد روزگارم
   
 
------------------------------------------------------

این کلبه چون آتشکده ، زندان من است

بیمارم و دیدار تو درمان من است

هر چند که تنها و غریبم اینجا

از عشق تو صد خاطره مهمان من است

------------------------------------------------------

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین

قصه تلخ مرا ، سرسره ها می فهمند

------------------------------------------------------

پرنده لب تنگ ماهی نشسته بود

با تعجب به ماهی نگاه می کرد

با خود می گفت : سقف قفسش که شکسته

پس چرا پرواز نمی کند ؟

-------------------------- اس ام اس غمگین ----------------------------

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

بنگر که چه حالت غریبی دارد

آن موج که سر به صخره ها می کوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد !

------------------------------------------------------

دلم توفانی از غم هاست

طلوع سخت ماتم هاست

نمی دانم چرا این دل همیشه غرق رویاهاست ؟

------------------------------------------------------

دگر حس شقایق را نداری

هوای قلب عاشق را نداری

از آن چشمان خون سرد تو پیداست

که قلب تنگ سابق را نداری

------------------------------------------------------

قهوه ات را بنوش

و باور کن من به فنجان تو نمی گنجم

------------------------------------------------------

به هر یاری که جان دادم

به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من

در لباس دوستی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد