اس ام اس عاشقانه زیبا

ماهیان روی خاک ماهیان روی آب

وقت مردن ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی می کند ؟

------------------------------------------------------

می خوام یه چیز بگم

گر چه دوریم ز هم

نمی ذارم توی دلم

جا بگیره غصه و غم
   
 
------------------------------------------------------

تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام

آیا می توانی مرا درمان کنی ؟

چگونه ؟

------------------------------------------------------

از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه

نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !

------------------------------------------------------

قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده

که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره

-------------------------- اس ام اس دلتنگی ----------------------------

صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است

بی تو من را خوش نباشد

گر تو را بی من خوش است

------------------------------------------------------

همه بغض من تقدیم غرورنازنینت باد

غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد

------------------------------------------------------

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند

که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند

تا به معشوق

------------------------------------------------------

گرچه ای دوست غروردلت احساس مرا درک نکرد

آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد