جوک خنده دار خفن بهمن 92

پسر خالم 10 سالشه عید اومده خونه ما 100 هزار تومن دستش بود ...
دادش به خالم . بهش می گم : عیدی جمع کردی تپل !
خالم میگه : نه پسرم شاگرد اول شده . جایزه مدرسه هست !!!!!!

والله ما توی دبستان پسارانه جایزه اول نقاشی استان رو گرفتیم ( ما اینیم )
مدیر صدام زده برم دم دفتر ! ناظم منو دید صد تا فوحش و کتک که بازم از دفتر مدرسه خواستنت ؟؟؟؟؟؟؟ مدیر وایساده داره نگاهمون می کنه بعد اومده می گه : نه خودم بهش گفتم بیاد ... بیا اینم جایزه برنده شدنت بعد یه خط کش صورتی باربی داده دستم ! :l



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



ب بعضیا باید بگی :عزیز تو ک اینقد ناز داری/ ی فرغون جهاز داری



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



خارجیا که نمیتونن درخت کریسمس رو بخورن واسه چی تزیینش میکنن؟ ما تا اخرین بازمانده هفت سینو میخوریم!!
  


جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



فرق تقلب کردن پسرا و دخترا:
1_ پسرا:
(بغل دستی): پس احمد اینم کتاب صفخه 240 جوابش نیست که لامصب!!! اون برگه آچاری که بهت دادم از گلوت پایین نره ایشاله . مرضو ننوشتم سریع جزوتو ببین پیدا میکنی جوابشو فقط سریعا بچه ها منتظرن
(پشت سری): مهدی جواب سوال 4رو ته کفشم نوشتم ، گرفتم بالا زود بنویس داداش اگرم خواستی درش بیار نوبتی بده بره!!!!
2_دخترا:
الههههههههههههه ه ه ه ... الههههههههه ه ه ه ...
(الهه در حال نوشتن به طرز وحشیانه ای همراه با یک لبخند ملیح !!!)
مهشییییییییددددد مهشیییییییییییییییدددد توروخدا مهشییییییییییدددد
(مهشید: ننوشتم بابا برگم سفیده اه . دو دقیقه بعد: استاد برگه هامون تموم شد یه برگه میدید؟!!!!!!)



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



گشت ارشاد:شما با ایشون چه نسبتی دارین؟؟؟؟
دختر:برام شارژ میخره!!!!!!!!!
:I



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



عاغا اونی که زحمت کشیده دستگاه فتوکپی رو اختراع کرده واقعا خدا نور به قبرش ببارونه وگرنه بی جزوه میموندیم شب امتحان D:



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



به جون همین وب کم قسم که زل (ظل . ذل) زده تو چشمام: تو فیلم جومونگ، سوسانو اولش که هیچ کاره بود کلیپس نداشت بعد وقتی که به مقام رسید تازه بنده خدا یه کلیپس زد.آخه آخه آخه من نمیدونم این اعتماد به نفسو دخترا تو ایران از کجا اوردن که دختره تو زندگیش تا بحال حق نداشته انتخاب کنه که اول موقع ظرف شستن مایع ظرف شویی رو بر داره یا اسکاج.اونوقت یه کلیپس میزنه اندازه کلاه خود اسپارتاکوس.
.
.
. ولا



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



عاقا یه روز از بیکاری گفتم شماره شانسی بگیرم تا یه دختر گوشی رو برداره ،اذیتش کنم.

دفعه اول زنگ زدم یه دختر برداشت ،باهاش صحبت کردم دیدم دختر داییه دامادمونه ،شانس آوردم که سوتی ندادم
دفعه دوم زنگ زدم بازم یه دختر بود،با کمی صحبت فهمیدم دوست دختر دوستمه ، بخاطر همین کم بود کتک حسابی بخورم
دفعه سوم زنگیدم بازم دختر برداشت،دختره به من گفت خودتو معرفی کن منم مثل یه بچه راستگو اسم واقعیمو گفتم بعد دختره گفت اگه به داداشم نگفتم بکشتت ،بهش گفتم داداشت کیه گفت فلانییه،بعد فهمیدم خواهر دوستمه،دیگه از اون به بعد توبه کردم شماره شانسی نگیرم



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



بیشترین تمرکز من زمانیه که توی مهمنی موقع شام سعی میکنم با یه حرکت ملاغه ظرف خورشی بیشترین تعداد گوشت رو سید کنم



جوک خنده دار جدید

-------------------- khandefa.ir --------------------



ادم ها سه دسته اند
انها که کتاب میبینن خوابشون می گیره
انها که کتاب میبینن گشنشون میشه
و مواردی که هر دو مورد برایشان اتفاق میفته

من :))
کتاب *-*
یخچال$_$

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد