اس ام اس عاشقانه

سرنوشت من و تو گشته جدا

رهسپاری عشق من اکنون

می سپارم تو را به دست خدا

------------------------------------------------------

پاییز مرا عاشق می کند

باران عاشق تر

حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟
  
------------------------------------------------------

شاخه با ریشه خود حس غریبی دارد

باغ امسال چه پاییز عجیبی دارد

غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست

با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد

------------------------------------------------------

رد پای عطر پاییز را می گیرم

کوچه به کوچه رویا به رویا

در انتهای کوچه باغ به جای خالیت می رسم

چه سخت است

حضور عطر تو میان برگ های پاییز زده

------------------------------------------------------

حرف تازه ای ندارم

فقط خزان در راه است

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیافتد جیب هایت را

وقتی دست هایم مهمانشان بودند

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

دلم برای پاییز خودم تنگ شده

دل پاییزی خودم

کاش اشکی بود دلم را میشست

این روزها آسمان دلم آنقدر ابریست

که پاییز هم برای آمدنش استخاره می کند

------------------------------------------------------

پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ است

و انار چه دل خونی دارد

از رسیدن

------------------------------------------------------

پاییز منم که هر روز چهره ی زردم را

با سیلی دروغ هایت سرخ می کنم

تا هرگز نفهمی آنکه بهار سبزم را

به خزان نشاند تو بودی

------------------------------------------------------

بـــــاران غم پاییز است

بــــاران نم اشک چشمه ی پاییز است

این سیل که می بینی روان است به هر سوی

اشـــــک غـــم عشق دل دیوانــــــــه ی پاییز است

------------------------------------------------------

کاش می شد به جای ساعت

فصل ها را عقب کشید

آنوقت دوباره تابستان می شد

و من برای تو گوشواره های گیلاس می چیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد