اس ام اس جدید دوستت دارم

چو قلب شب تاریک تنهایی دوستت دارم

چو بامداد خوش زیبایی دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

سرم درد می کند برای دردسر

و تو می دانی آنقدردوستت دارم

که حتی اگر سرم به سنگ بخورد

یا سنگ به سرم

از این دوستت دارم دست بر نخواهم داشت
  
----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

ترا در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا

دوستت می دارم

 

-------------------------- اس ام اس دوستت دارم ----------------------------

 

به اندازه مهربانی حضور یک کــس

که یکتا است

دوستت دارم

----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره

پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت

و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

 

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

 

دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم

دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

شاملو

----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

آه من هم زنم

زنی که دلش در هوای تو می زند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

دوستت دارم ای امید محال

فروغ فرخزاد

----------khandefa.ir--------------------khandefa.ir----------

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد