اس ام اس تیکه دار و نفرت

اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود

مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم

اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟

هیــــــــــــــس !!!

فَقَط خـــداحــــــــــافِظ

------------------------------------------------------

پیاز هم که خرد می کنی برایش اشک می ریزی !

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی
  
------------------------------------------------------

بعضیا هیچی نیستن به جز ۴ حرف

ا د ع ا

------------------------------------------------------

یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن

الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی

------------------------------------------------------

کاش از همان روز اول میدانستم

که “دوستت دارم” تکه کلام توست

-------------------------- اس ام اس تیکه دار ----------------------------

یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه می دیم

که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون می دادن

------------------------------------------------------

بعضی ها هستن وقتی به ما می رسن با کلی اعتماد به نفس می گن

من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم

بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن

------------------------------------------------------

می گفت : پای رفتن نـدارم ... راست می گفت !!

بـــا ســر رفـــــت ...

------------------------------------------------------

چشمانم را می بندم

نقابت را بردار

بگذار صورتت هوایی بخورد

------------------------------------------------------

مخاطب های امروزی رو هرچی بیشتر خاص کنی

بی خاصیت تر می شن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد