اس ام اس احساسی عاشقانه اسفند

دلم برای خودم همونی که قبلا بودم تنگ شده

همونی که هنوز قلبش نشکسته بود

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

دلم سفر می خواهد

نه برای رسیدن به جایی

فقط برای رفتن و دور شدن
  
---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

دلــــــم که گــرفته باشــــد

با صــــــدای دست فروش دوره گـــرد هــم گریه میـکنم

چه برســــد به مـــــــرور خاطــــرات با هـم بودنمان

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

چــــقــــدر خــــوب مــــی شــــد

تــو اوج لــحــظــه دلــتــنــگــی

کــه زانــو تــو بــغــل کــردی و تــکــیــه زدی بــه دیــــوار

مــی اومــــــــد بــالا ســرت

ســایــه ش رو تــنــت نــقــش مــی بــســت

هــمــون کــه دلیل دل تنگیته

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

یه نصیحت

عاشق که می شین خیلی خیلی مواظب خودتون باشین

چون شبای باقیمانده عمرتون به این سادگیا صبح نمی شه
-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------
دلخــــــــور ڪه می شوم  بغــض می ڪنم

می آیم پشــت صفحــه ی مانیتــــورم

ڪامنــت می نویســم صورتڪ می گــــذارم

صورتڪی ڪه می خنــدد و پشتــش قایم می شــــوم

ڪه فڪــــــر ڪنی می خنــــدم تا بخنــــــدی

اشڪهایمــ می آیند و من مدام با صورتڪ مجازی ام می خندم

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

ﺩﻟﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻣﺸﺐ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ ﺭﺍ

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻢ ﻣﯽ پیچد

و ﻣﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﺟﺎﻧﻢ ﻣﺮﺍ ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ ؟

ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ ﺻﺪﺍﯾﻢ کن

و بازهم سه نقطه های بی پایان من

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

مات شدم از رفتنت

هیچ میز شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

اگر کلاغ بی دانه ای

با تکه نان خشکیده ای

مهمان خانه ات شد

مترسک نشو

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

یه عاشق واقعی باید لااقل یک قصه بلد باشه برای وقتایی که

عشقش بی قراره و نمی خواد از بی قراریاش حرف بزنه

برای وقتایی که عشقش لج می کنه

بهانه می گیره

بغض می کنه

قهر می کنه

برای وقتایی که عشقش بچه می شه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد