اس ام اس دلتنگی سوزناک

می گویند اشک تمساح می ریزی

بی خبر از این که باز یادش مرا گریاند

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود

من که خود راضی به این بودن نبودم زور بود

من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست

من بمانم یا بمیرم هیچ کس دلتنگ نیست
    
---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

حرفم را نمی خوانند ..

اشک ها هم شبیه تو شده اند

دلتنگ که می شوم نمی آیند

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

تمام سوال های بی جوابم برای دلیل رفتنت به کنار

این پا به پای من گریه کردنت وقتی مصر بودم

به اینکه تنهایم نگذاری دیگر چه صیغه ای بود؟

دلسوزی بود یا اجبار به رفتن؟

هنوز هم ترجیح می دهم به گزینه دوم فکر کنم

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

دیشب که دلم ز تاب هجران می سوخت

اشکم همه در دیده گریان می سوخت

می سوختم آن چنان که غیر از دل تو

بر من دل کافر و مسلمان می سوخت

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

بـــــــــــــــــودم ..

دیدم با دیــــــــــــــــــــگری شادتری ..

رفتـــــــــــــــم ..

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

رفت

باز آمدنی در کار نیست

چو رفتی رفتی ..

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

رفت

آینه را ببین چقدر آرام نشانم می دهد

حقا که همه چیز را برعکس می بیند

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

هرگاه در غروبی تنها شدی

به یاد کسی باش که در تنهاییش تنها به یاد توست

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس جدید ----------

می دونی چی بیشتر ازهمه آدمو داغون می کنه

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی

بعد برگرده بگه مگه من ازت خواسته بودم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد