اس ام اس تنهایی دردناک

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست

غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

------------------------------------------------------

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم

همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم
  
------------------------------------------------------

در کنار تب تنهایی خویش

یاد تو مرهم بالین من است

------------------------------------------------------

جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

------------------------------------------------------

به پندار تو

جهانم زیباست

جامه ام دیباست

دیده ام بیناست

زبانم گویاست

قفسم هم طلاست

به این ارزد که دلم تنهاست ؟

-------------------------- اس ام اس تنهایی ----------------------------

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان

------------------------------------------------------

من چه تنها و غریبم

بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم

بی تو در شب های مستی

------------------------------------------------------

شب من پنجره ای بی فردا

روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ، ماهی دور از دریا

------------------------------------------------------

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است

------------------------------------------------------

تنهایی بهتر از گدایی محبت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد