یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که تابستون یه خواستگار کچل واسم بیاد که کلاه گیس سرش گذاشته باشه بعد ما تارف کنیم بشینه جلوی کولر بعد که نشست من کولرو بزنم دور تندش کلاشو باد ببره و همه بهش بخندن…….
عایا این فانتزیه؟؟؟؟
مردم آزاریه؟؟؟؟

یکی فانتزی های فرهنگیم اینه که دوست دارم یه فیلم بسازم

که توش کاپیتان با صدایى آروم و به غایت مودبانه به ملواناش میگه لطفا لنگرها رو بکشید

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که اگه بابابزرگم زنده نمیشه حد اقل. برگردم به روز آخر تو بیمارستان بغلش کنم صداش کنم یا فقط ی بار دیگه ببینمش حتی شده ی دقیقه  

*

*

*

فانتزی من اینه که یه شب که میرم آب بخورم تو تاریکی پام به افراد خانواده

گیر نکنه و کتلت نشم کف خونه( مادر عزیز توجه فرمایید بیشتر همه)

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که وقتی با دوربین دارن از کسی مصاحبه میکنن برم پشتش و گانکنام استایل برقصم !!
اما میترسم منو بگیرن ببرن تیمارستان !!!

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه ک ی شب ک تو سکوت و تاریکی مطلق دارم میخوابم این درو دیوار خونه قلنج نشکونن…..
والا بخدا…

*

*

*

فانتزی مخترع

یکی از فانتزیام اینه که این مخترع کلمه فانتزی رو ببینم و ازش بخاطر اینکه موجبات شادی و تفریح مارو فراهم کرده تشکر کنم بعد برم تو افق محو نشم!!!

*

*

*

فانتزیم اینه صب جمعه مامانم با صدای بلند تلویزیون بیدارم نکنه
بعدشم وقتی هنوز هوشیار نشدم بهم نگه این چه وضع اتاقه
پاشو اتاقتو جمع کن

*

*

*

فانتزی ماه رمضان

یکی دیگه ازفانتزی هام اینه که حداقل کسایی که حرمت این ماه رونگه نمیدارن ،توی کوچه وخیابون وقبل ازافطارجلوچشم همه خوراکی نخورن.
آدم واقعاناراحت میشه ازاین رفتاربعضیا،امیدوارم کسایی که میتونن,روزشونوبگیرن.

*

*

*

فانتزی ضد حال به بچه

یکی ازفانتزی ام اینه که به یکی از بچه های فامیل که تازه دنیااومده لیمو ترش بدم بعد از قیافش عکس بگیرم یعنی من یه همچین آدم بچه دوستی ام آره ه ه ه داداش!!!

*

*

*

فانتزی مامان مهربان

فانتیزیه من اینه که یک روز از خواب بیدار بشم مامانم بجای اینکه بگه سریع اتاقتو تمیز کن بگه گلم صبح بخیر

*

*

*

فانتزی ضد حال به بابا

راسش بابای ما همیشه واسه خودش اب معدنی می گیره میگه معده ی من حساسه و شیشه اب جدا از بقیه ی شیشه ها می ذاره یکی از فانتزیام اینکه یه بار شیشه ی اب معدنیش رو خالی کنم و بعد شیشه رو با اب شیر پر کنم و بذارم سرجاش

*

*

*

فانتزی بعد مردن

فانتزی من اینه روزی که از این دنیا رخت برکندم تو تمام لیگ های فوتبال دنیا از چین تایپه بگیر تا لیگ برتر انگلستان بمناسبت این رخت برکندن، یک دقیقه سکوت اعلام کنند

*

*

*
فانتزی ازدواج با استاد

یکی از فانتزیام اینه که بایکی از استادای زن ذلیل دانشگامون ازدواج کنم بعد همش سرکلاس ضایش کنم اونم نتونه چیزی بم بگه بعد شب امتحان کلی خودمو براش لوس کنم سوالا رو ازش کش برم صبم زودتر از اون برم سوالا رو به همه لو بدم واااااااییییی چه حالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد