اس ام اس عاشقانه ابر و باران

من آن ابرم که بارانش تو هستی

همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر

در آن راهی که پایانش تو هستی

------------------------------------------------------

با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است

نه خواب می خواهد ، نه خوراک
  
------------------------------------------------------

این روزها آنقدر شکسته ام

که عصا به دست راه می رود دلم

------------------------------------------------------

به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم

تا انعکاس زلال قدم هایت را جاودانه کنم

سبز باشی عزیزترین

------------------------------------------------------

شغل شریفی است

سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد

------------------------------------------------------

همیشه با غمت من در ستیزم

به این خاطر همیشه اشک می ریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم

تویی امید من تنها ، عزیزم

-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !

------------------------------------------------------

بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده

دلبند بنده دلم برات تنگه

------------------------------------------------------

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

------------------------------------------------------

پرندگانم را آزاد کردم

زیرا فهمیدم نداشتن تنها راه از دست ندادن است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد