اس ام اس خنده دار آخر اسفند

سلام خوبی ؟ .. منتظر مامورای سرشماری نباش … چون شمارو آخر پاییز میشمورن

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

اگه این اس ام اس و خوندی یعنی دوسم داری

اگه پاک کنی عاشقمی

اگه جواب بدی دیوونمی

اگه جواب ندی یعنی من و میخوای

حا لا چی کار می کنی؟   

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

اگه ۵ تا دوست مثل تو داشتم، حتما یه گاوداری میزدم

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

تو یک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستیژ. مرتب. فهمیده. با شعور. جذاب. خوش تیپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قیافه. با مرام و با فرهنگی مثل من دیده بودی؟؟؟

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

چرا عاقل کند کاری که بعداً خود به خود گوید خودم کردم که لعنت بر خودم بادا بادا مبارک بادا

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

دلم بدجور هوای دستها ت رو کرده. لحظه شماری می کنم برای اون لحظه که حقت رو کف دستت بذارم

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

این مسیج مخصوص ساعت ۳ بامداد است) ببخشید عزیزم که این موقع شب مزاحم خوابت شدم چون یه سوال مهم برام پیش اومده، میخواستم بدونم «هواپیما

بوق داره؟

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

یک دختر خانم جـــــوان و تحصیلکرده مســـلط به زبان فرانسه, خوش برخورد و خوش بیان با ظاهری آراسته و آشنا با موسیقی کلاسیک و تبحر در نواختن پیانو ,

جهت نظافت منزل نیازمندیم

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

این پیغام کاملا جدیه. باور کنید. منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

 

اعاده اس ام اس اعاده زندگیست

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

( انجمن حمایت از بیماران اس ام اس ی )

 

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد