اس ام اس غمگین عاشقانه

با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون

بی تو تمام لحظه ها بارانیست

------------------------------------------------------

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه

ولی رفتی

بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی  

------------------------------------------------------

تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام

من ایستاده ام تا بسوزم تمام

------------------------------------------------------

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

------------------------------------------------------

دارم از دوریت می میرم

تا کنار من نسوزی

از دلم نمیری عمرم

نفسامی که هنوزی

------------------------------------------------------

بی تو میشه زنده بود اما نمیشه زندگی کرد

--------------------------- اس ام اس دلتنگی ---------------------------

اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده

عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن

------------------------------------------------------

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی

------------------------------------------------------

کی به اندازه من دوستت داره

بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

اسمی جز اسم تو یادش نمیاد

------------------------------------------------------

یک روز رسد غمی به اندازه کوه

یک روز رسد نشاط اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم

در سایه کوه باید از دشت گذشت

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش

می خواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد