یکی از فانتزیام اینه که...

یــــکی از فــانتزیام ایـــنه کــه وقـــتی تــوی شــب تــوی خـــیابون دو لاینی داریم با مــــاشین مــیریم مـــاشینایی که از روبـــرو میـــان نـــور بــــالا کـــه میزنن چــــشم آدمـــو کـــور مـــیکنه مــاشینا یه امکاناتی داشتن کــه یـــه انـــگشتی از تــوی چـــراغ ماشین درمیومد میــرفت تو چـــشم ماشین مقابل که نور بالا زده و درش بــــیاره...!!!

خخخخخخ^ــ^

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فانتزی من اینه که

تو عروسی اقوام یھو داد بزنم:

دوماد چقد انتره

عروس از اون بدتره!

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فانتزی من اینه که سال دیگه، 9 مرداد، "حسینی بای" زنگ بزنه خونمون و به من بگه شما نفر اول کنکور شدید! منم خیلی ریلکس بگم: خودم میدونستم اول میشم

  

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یکی از فانتزیام اینه تلویزونو روشن کنم بگن نسل پشه ها منقرض شده،

یعنی لامصب از نفر یک کنکور شدن هم لذت بخش تره.

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

Paradox of Our Times

مغایرتهای زمان ما

We spend too recklessly, laugh too little, drive too fast, get to angry too quickly, stay up too late, get up too tired, read too little, watch TV too oft en, and pray too seldom

بدون ملاحظه ایام را می گذرانیم، خیلی کم می خندیم، خیلی تند رانندگی می کنیم، خیلی زود عصبانی می شویم، تا دیروقت بیدار می مانیم، خیلی خسته از خواب برمی خیزیم، خیلی کم مطالعه می کنیم، اغلب اوقات تلویزیون نگاه می کنیم و خیلی بندرت دعا می کنیم.

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یعنی با تمام وجود فانتزیم اینه که دفتر انشای معلم ادبیاتمون را بخونم

بی صفت موضوع انشا داده

توصیف قبرستان

خدایی خواستم روز دفنش را توصیف کنم ها

خودم که انشا نوشتم دوستم زنک زده میکه من انشا ننوشتم خواهش میکنم برام بنویس

براش تو 15 دقیقه انشا نوشتم صبح به معلمون میکه خانوم 3 ساعت طول کشید انشا بنویسم 4 بار باک نویسش کردم

هی

به احترام رفاقت بماند............

ناکفته نماند نمرمون 20شد

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فانتزی من اینه که یه دخترو دار بزنم

.

.

.

.

.

.

.

همون دختری که امروز به رفتگر پیر خیابونمون گفت هی هویج برو کنار میخوام ردشم بعد با ماشین گرون قیمتش جوری گاز داد که تمام خاک هایی رو که رفتگر جمع کرده بود و به هوا پخش کرد آقا من نژاد پرست نیستم ولی این صحنه رو امروز دیدم از هرچی پولداره از خود راضیه متنفر شدم

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فانتزیه من اینه بعد از عروسی برم سیب زمینی سرخ کنم خودم تند تند بخورم بعد که آقامون اومد بخوره محکم بزنم رو دستش بگم مال شامه

آی حال میده...

خخخخخخخ

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یکی از فانتزی های بابام اینه که:

وقتی خواهرم لباساشو واسش اتو میزنه ؛ ازش پول نگیره ..!

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یکی از فانتزیـام ایـنـه که وقتی یه ماشین ِ "مازاراتی" دیدم با عجله سوار شم بگم: چرا دیــر اومدی ؟؟؟؟؟ بعدش رو بکنم طرف راننده و بگم: ااااوه اوه بـبخشید فک کـردم بابـامه؛ بعـد پیــاده شم!

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فاتنزی من اینه که برام مسیج میاد وقتی نگاه میکنم هرکی باشه بجز ایرانسل اغا نمیدونین چه دردی داره بدونی فقط ایرانسل که بهت اس میده

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

فانتزی من اینه مخاطب خاصی داشته باشم بعد غیبش بزنه و چندوقت بگذره پیداش بشه منم بگم:گفتنش خیلی سخته اما ازت ممنونم،تمام پیشرفتمو به رفتنت مدیونم،اونم با خاک یکسان شه،خخخ

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یکی ازفانتزی هام اینه که

2تاپسرداشته باشم،فوق گودزیلا،همه ی دنیاروبهم بریزن و وحشی باشن

بعدبفرستمشون مدرسه غیرانتفاهی،که4ساعت اضافه ترنگه شون دارن ینی تاساعت4،وقتی اومدن خونه جنازه باشن بگیرن بخوابن منم ذوق کنم

بزارم1ساعت بخوابن بعدبفرستمشون کلاس بسکتبال،وقتی برمیگردن

چلاغ باشن منم بادیدنشون ذوق مرگ بشم

روحم شاد ویادم گرامی...

دیوونه هم نیستم،خو چیه مگه؟؟؟

 

---------- khandefa.ir ---------- اس ام اس خنده دار ----------

 

یکی از فاتزیام اینکه:

کنترل تلویزیون خونمون رو بردارم برم

دم این مغازه های صوتی تصویریاین تلویزیونایی

که گذاشتن بست ویترینو خاموش کنم:)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد