طنز نوشته های خنده دار

به دختره میگم "بیا بریم جزوتو کپی بگیرم"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگه: نه ، بیا دوستِ معمولی باشیم :|


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


آقا من دیگه تصمیم گرفتم آهنگای امیر تتلو گوش نکنم
.
.
.
بجاش آهنگ تبلیغات شامپو بدن اکتیو گوش بکنم
اصن آهنگه به امیر تتلو و اریکه ایرانو میلاد گفته زکی برو کنار من اومدم
والللللللللللللللاااااااااااااا کپی برابر اصل


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


ب سلامتی مادر ک لباس سفید بش میدی صورتی کم رنگ ملایم تحویل میده!


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........



دﻡ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻭﻳﻼﻣﻮﻥ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻛﻪ ﻳﻬﻮ ﺧﺪﻣﺘﻜﺎﺭﻣﻮﻥ ﻟﻴﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻤﻮ ﺁﻭﺭﺩ ﺟﻠﻮﻡ ﺗﺮﺳﻴﺪﻡipad air ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺗﻮ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻛﺎﻧﺘﻜﺖ ﻫﺎﺷﻢ ﺗﻮ iphone 5s Gold ﺍﻡ ﻧﺪﺍﺭﻡ |:
ﻓﻬﻤﻴﺪﻳﺪ ﻣﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﻳﻢ ﻳﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻭﻟﻮ ﺷﻢ ﺭﻭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻋﻜﺲ ﺑﺰﺍﺭﻡ ؟ :)))))))))))


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........



بچه ها اگه نمی تونین یه اسم خوب و درست حسابی رو بچه هاتون بذارین، بی خیال شین بذارین همون «نیوفولدر» بمونه!


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


راوی دختر همساده:

یه بار زنگ زدم پلیس گفتم: الووووووو پلیس!!
گفت : بله بفرمایید!!
گفتم : کمک! یه عالمه مرده اینجاااااس!!!
گفت : یا ابوالفضل!! کجایییی ؟؟؟
گفتم : قبرستون!!!!!
هیچی دیگه . . .
تازه بابام سند گذاشته آزادم کردن
:|

  

.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


تنــها دعوتــی که تــوی زندگیــم شــدم
از طــرف اسپانســر برنامــه ها بــرا دیــدن ادامــه برنامــه بــود و دیگــر هیــــــــچ !


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


اخبار گفت برق بیست وپنج درصد گرونتر میشه
منکه از الان میرم بقالی بجای کفش و لباس عید فقط شمع بخرم...
اخه مطمئنم بعد عید به شمع هم یا سبد تعلق میگیره یا کارت...خخخخ...


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........



فامیل دور............... بابام نگاه حداکثری به مقوله اینترنت داره. در این حد که ممکنه بگه بزن تو اینترنت ببین دایی اینا خونه هستن یا نه!!!!!؟


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


من: بابا 10 تومن بده
بابام: برو کیفمو بیار بت بدم
سال بعد ...
من: بابا پنج تومن بده می خوام شارژ بخرم
بابام: تازه بت 10 تومن دادم چیکارش کردی؟!


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........



به یه شماره ناشناس پیامک دادم:
خیلی بی شعوری کثافت!
جواب داده:
ببخشید شما منو از کجا می شناسید؟؟!!!

هیچی دیگه باید برم تو آلودگی تهران محو بشم


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........



بعضیام هستن میخوان هویچ رو رنگ کنن جای موز بدن به من, یکی نیس بگه اون هویچی که تو میخوای رنگ کنی خیار بوده خودم رنگ کردم جا هویچ انداختم بهت, برو با هم قد خودت کل بنداز :)))


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


بچه ها جاتون خالی دیروز یه امتحان ریاضی خیلی شیک داشتیم.
بنده هم افتخار اینو داشتم ک از 11تا سوال 10تارو شک داشتم یکیشم ننوشتم!!!!
بعله....همچین آدم خلاقیم من ^__^


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


آهای نیمه گم شده من...منکه نمیدونم کی هستی
فقط دست به ابروهات بزنی با اسید شستوشوت میدم.

خخخخ کفاصط دوست داشنی بیشور بیا دیگه عید شد...


.......... اس ام اس خنده دار .......... khandefa.ir ..........


حتی اگه من هم خونه نباشم , کنترل tv گمشه ، مامانم زنگ میزنه بهم میگه ببین زیر بات نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی حس لامسه منو میبرن زیر سوال!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد