جوک خنده دار باحال بی ادبی

پسرا هر موقع تونستن فرق بین ریمل و خط چشم و سایه رو بفهمن اونوقت بیان از پارک دوبل دختر ایراد بگیرن...
دخترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یه خودی نشون بدید :)))

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

ای بدم میاد از این آدمایی که مثلا تو یه مهمونی غذا کباب و جوجه هست درکنارش مثلا خورشت قرمه سبزی و فسنجون هست واسه اینکه کلاس بذارن همش خورشت میخورن که مثلا ما علاقه ای ب کبابو جوجه نداریم !!
اه اه ...... چه وضعشه ! خب مثلا من دلم کباب میخواد تو اون جمع مجبورم خورشت بخورم !
والا بچه دلش کباب میخواد خب .....! :-(

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

مغزم علاوه بر اینکه دیگه جواب نمیده
.
.
.
.
.
تازگیا سوالم میپرسه!! :|
  
.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

آغا اگه به من بود جایزه نوبل فیزیک و شیمی و ادبیات و پزشکی و صلح رو ١٠ سال متوالی میدادم به مخترع دستشویی!
لامصب اختراع که نیست معجزه است!
فقط مصیبت دیده هاش میفهمن من چی میگم!

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

داشتم می رفتم پنجره اتاقمو باز کنم،تا بازش کردم،قدرت خدا 3 تا پنجره کوچیک و بزرگ وا شد که :

..اگر این پنجره را ببندید دیگر برای شما باز نخواهد شد..
شما این ساعت 500000 تومانی را با شصت و چهل درصد تخفیف فقط با 3500 تومان بخرید

خدایا این دوش اسید کجاس؟

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

دارم میمیرم از تشنگی !
ولی حوصله ندارم تا آشپزخونه برم !
به نظرتون آب توی اتو بهداشتی تره یا آکواریوم ؟؟؟؟ ¡¡¡

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


قابل توجه خانومای محترم
خاهشا نگید پسرا ابرو برمیدارن(منظورم اینه جمع نبندید و کلی نگید)
چون همه پسرا که ابرو برنمیدارن
نمونش خود من ابرویی دارم که توو زمستون ازش به عنوان هدبند استفاده کردم و ازشم خیلی راضیم (:
نخند بگو ماشالله ((:
 
.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

پسر داییم ۸ سالشه
چندوقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد
اونوقت من ۸ سالم بود خروسارو میزدم که مرغارو اذیت نکن :|

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


وقتی دستشوی داری هم سرعت اینترنت بالاتر میره هم مطالبش جالبتر میشه :|

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

بچه ها از من به شما نصیحت:
!!!هیچوقت با تازه عروس دومادا یا اونایی که باهم نامزدن مسافرت نرین خیلی ببخشیدا ولی حالتون بهم میخوره!!!(کسسااافطا)
.
.
.
.
هعععععیی نمیگن ما هم دلمون عقش موخاد )))))):

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........

خدایا!
جوانانی را که شکست عشقی میخورند؛
به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما ....!!!!!!

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


ملت با ماچ و بوس و قربون صدقه از خواب بیدار میشن
ما با صدای افتادن قابلمه وسط آشپزخونه....
هعییییییییی

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


بعضیا انقدر قشنگ دروغ میگن که ...
آدم حیفش میاد باور نکنه !!

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


دیروز داداشم محکم زد توسرم...
تا کمر خم شدم دستشو بوسیدم...
.
.
.
دست داداشم نمیگم ها!
دست اون دکتری که ام ار ای وسی تی اسکن مخم دید گفت خطر از بیخ گوشت گذشته رو میگم...
دست اون بوسیدم!
@-@

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


عاقا خدایی کیا یادشونه؟
باید چشمامونو میبستیم و انگشتمونو روی یه صفحه پر از عدد میچرخوندیم.. اونوقت آقای بقال طبق شماره ای که انتخاب کردیم، از روی صفحه پشت سرش یه دونه بادکنک بهمون میداد.. آرزومون اون بادکنک گندهه بود..
اسمش چی بود؟؟
بادکنک شانسی؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد