پست نوشته های خنده دار فیسبوکی

ولـــم کن تا ولـــت کنـم!!! . . . . جمـله ای استـراتژیک در زمـان دعــواهای بچـــــگی!!

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


ینی اعتماد به نفس همه اونایی که عکس خودشونو تصویر پیش زمینه موبایلشون میکنن تو حلقم...
والاما که اعتماد به نفس تو آیینه نگاه کردنم نداریم چه برسه به اینکه...
ههعععی روزگار...


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


بچه ها شمام هر جا برای اولین بار میرید دستشویی اول دنبال مارک دستشویی و شرکت سازندش میگردید بعد کارتونو انجام میدید؟ یا فقط من اینجوریم!!؟


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


زن نباس شووَرِشو تو جمع با اسم صدا کنه.باید بگه آقامون تا همه بفهمن سایه مــــرد بالا سرشه..
زن باس عشقشو گاج بگیره تا جاش بمونه :)))

  

.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


من اصلا مشکلی ندارم که چرا زندگی بالا شهریا به جای پستی بلندی همش بالا بلدی بلندی بلندیه
درد من اینه چرا زندگی ما پایین شهریا به جای پستی بلندی .همش پستی چاله چوله چاه هستش ^_^
حالا یه بار نیفتیم تو چاله فضایی .دی:


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


خیلیا هستن میخوان مارو خراب کنن....
بدبختا خبر ندارن ما از خرابه ها برج میسازیم...


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........



یکی از هموطنانِ عزیز و دوست داشتنی تو پیجِ ناسا کامنت گذاشته:
داداش سفینه ی دستِ دومه تمیزِ 88-89 سراغ نداری ...؟


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........



امکان نداره تو ماشین بابات دنبال یه آهنگ بگردی و اون آهنگ در کل مسیر پیداش بشه مگر این که به دو متری پارکینگ خونه نزدیک بشی و قبل از اینکه خواننده بخواد شروع کنه ماشین پارک نشه!!!


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........



شماهم اینطوری هستین؟
عاغا من نمیدونم چرا همه جورابشون نوک انگشت شست پاشون سوراخ میشه ولی مال من کفش سوراخ میشه!!!
اصن یه جوریه!!!


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........



شمام وقتی مدرسه می رفتین و بهتون مجله رشــــــــــــــــــــــــــد می دادن
اولش زرتی میرفتین جوکاشو میخونــــــدین؟؟؟


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........



زن باس بلت باشه وقتى غذارو خراب کرد حساب واس شووهرش دلبرى کنه تا نفهمه داره چه کوفتیو میخوره :)))


.......... جوک خنده دار .......... khandefa.ir ..........


زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود. ..
ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد : مواظب باش ، مواظب باش ، یه کم بیشتر کره توش بریز….
وای خدای من ، خیلی زیاد درست کردی … حالا برش گردون … زود باش باید بیشتر کره بریزی … وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم ؟؟ دارن می‌سوزن مواظب باش ، گفتم مواظب باش ! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمی‌کنی … هیچ وقت!! برشون گردون ! زود باش ! دیوونه شدی ؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی ؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی … نمک بزن … نمک …زن به او زل زده و ناگهان گفت : خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده ؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟شوهر به آرامی گفت : فقط می‌خواستم بدونی وقتی دارم رانندگی می‌کنم، چه بلائی سر من میاری!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد