طنز نوشته های خنده دار 93

میدونی من کیم ؟
من یه پرندم ، آرزو دارم ، که یارم باشی …‬

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

در عجبم از ملتی که دوبل برگر و سیب زمینی سرخ کرده رو با نوشابه رژیمی میخورن !
واقعا چرا ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

قربون اون بچه ۲ ساله ای برم که الکی ذوق میکنه غش غش میخنده و یهو بادش در میره و کپ میکنه ، بعد همه بهش میخندن و میزنه زیر گریه عین خر عر میزنه !
  
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

هروقت شارژ ایرانسل میگیرم ، چشمم به اعدادش که میوفته یاد رتبم تو کنکور میوفتم و بغض گلومو میگیره …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

تو نخودی باش چیست ؟
ناراحت کننده ترین جمله در بچگی هنگام بازی با بزرگتر از خود …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

توجه کردید که آدمها یا مثه کوه پشتتن یا مثه کوه جلوت ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

عمریست خودم را به خریت زده ام …
دلم برای آن روی سگم تنگ شده …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد