جوک خنده دار توپ

شخصی میخواست بهلول رو مسخره کند. به او گفت:

دیروز از دور تو را دیدم که نشسته ای فکر کردم الاغی اس که در کوچه نشسته است

بهلول جواب داد :

من هم که از دور تو را دیدم فکر کردم آدمی به طرف من می آید!
اس ام اس
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

مدیونید اگه فکر کنید دختر بوده !
پیامک
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

وقتی میمیرید ، نمیفهمید که مرده اید

تحملش فقط برای دیگران سخت است

این مشابه زمانیست که بیشعور هستید !

  

اس ام اس جدید
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﺎ ١ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﻋﺮﻭﺳﻲ

ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﻢ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻴﺶ ((BMW ﻣﺸﻜﻲ ))Save ﺑﻮﺩﻩ |:
پیامک جدید
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

انقد یه آهنگی رو گوش میدم که یه بدبختیم از یادم بره

بعدن اون آهنگ رو که گوش میدم دوباره یاد بدبختیم میفتم !
جوک جالب و جدید
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

من چشمم به دوربین مداربسته های مغازه ها می افته

ناخوداگاه حرکاتم مشکوک میشه !
جوکهای جدید
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

هرچی بیشتر آهنگ داشته باشی بیشتر نمیدونی چی گوش کنی !
جدیدترین جوکها
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

چندسال پیش یه فیلم ایرانی خریده بودیم

اشتباهی اول سی‌دی دو رو نیگا کردیم بعد سی‌دی یکُ.

قشنگ اندر کفش مونده بودیم که طرف چه کارگردانی‌ای کرده !
سری جدید جوک ها
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

من اگه هنرپیشه بودم صحنه‌ی غذا خوردن تو رستورانُ هی خراب میکردم

که مجبور شن ادسر ! غذا بیارن چند دست غذا بخورم !
جک جالب و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد