اس ام اس خنده دار اسفند 92

اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دوتاشو برداره ، اونوقت من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل ؟؟؟
درس حساب کردم دیگه ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

یکی از تفریحات مفرح و سالم من توی زمستون اینه که وقتی شیشه ها بخار می کنه و یه نفر مشغوله نقاشی کشیدن رو شیشه است ، برم همه ی بخارارو پاک کنم …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

هر مادری فکر میکنه بچه‌ش خوشتیپ ترین بچه دنیاست …
اما فقط یکیشون درست فکر میکنه که اونم مادر منه … !!!
  
♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

این که دوس پسرتون پیکان داشته باشه یا فورد موستانگ فرقی نداره ، مهم اینه که … ولی نه ! راستشو بخواین خداییش خیلی فرق داره …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

وقتی بارون می بارد همه چیز زیبا میشه …
گل ها
درخت ها
همه چیز
میگماااااااااا … میخوای یه سر زیر بارون برو شاید فرجی شد !

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

یه زمانی عطر می‌زدیم که بو بدیم ، الان عطر میزنیم که بو ندیم !!!

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

دینی – دینی – ورزش – ورزش …
جواب کوبنده در قبال سوال مامان بابا که بچه تو واسه فردا درس نداری ؟

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

هیچوقت به انتخاب های خانومت نخند …
به هر حال خودتم یکی از اون انتخابا بودی !
در جریان باشید …

♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک خنده دار 93 ♦♦♦♦♦♦♦♦ khandefa.ir ♦♦♦♦♦♦♦♦

دستم خورد اینترنت اکسپلورر باز شد ، اومدم ببندمش زد رو شونم گفت میبندی ؟؟؟ اصن تو چشاش اشک جم شده بود ، گفتم نه بابا میخواستم مینیمایزت کنم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد