اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی

تا بشکند امروز طلسمم برخیز
تا غصه جدا شود از اسمم برخیز
این جسم ندارد آرزویی جز خاک
ای روح ! به احترام جسمم برخیز



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



آهم که هزار شعله در بردارد
صد سلسله کوه را ز جا بردارد
من رعدم و میترسم اگر آه کشم
سرتاسر آسمان ترک بردارد
  


اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



هیچ نمی گویم
دارم که بگویم ، اما نباید گفت
شاید این سکوت زیباتر است



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



صدبار به سنگ ، کینه بستند مرا
از خویش غریبانه گسستند مرا
گفتند همیشه بی ریا باید زیست
آیینه شدم باز شکستند مرا



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



گل زیبای محبتت در دلم پژمرده
ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده
با خیالت می گذرانم زندگی را
اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



هرچه باشی نازنین ، ایام خارت می کنند
هر چه باشی سنگدل ، دنیا شکارت می کند
هر چه باشی با لب خندان میان دیگران
عاقبت دست طبیعت ، اشک بارت می کند



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



چه کردی با دل من نازنینم
که هر تا سحر اندوهگینم ؟
مرا دعوت بکن در باغ چشمت
که از باغ تو لبخندی بچینم



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



تا گریه طلسم درد را می شکند
دل حرمت آه سرد را می شکند
دریای هزار موج طوفان خیز است
اشکی که غرور مرد را می شکند



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



دلم دریاچه اندوه و درد است
نگاهم کوچک و خاموش و سرد است
ببین این لحظه های بی تو بودن
به شهر کوچک قلبم چه کرده است



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



دگر گوشی به آغوش درم نیست
صدای آشنای باورم نیست
بغیر از لاشه ی پوشیده دل
درین خانه کسی هم بسترم نیست



اس ام اس غمگین عاشقانه جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



آتشی در دل من شعله بر افروخته بود
دیده گر آب نمی ریخت دلم سوخته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد