اس ام اس عاشقانه و زیبا

افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟
فاصله هایند که دوستی را می بلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر می کند
به همین سادگی !



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست
گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه
  


اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



صدای گام های تو
ضربان زندگی من است
با من راه بیا
هنوز تشنه ی زنده بودنم



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



عاشقی یعنی چند بار استخاره کنی و بد بیاد باز بگی
استخاره اینطوری نیست حتما اشتباه می کنم



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون می کنه ؟
اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی
بعد برگرده بگه : مگه من ازت خواستم !



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



دروغ می گفتن که ها علامت جمع است
پس چرا وقتی تن + ها را جمع کردم
خودم ماندم و خودم ؟



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



مادرم می گفت : دوستانت را ببین
همه به جایی رسیده اند
نمیدانست منتظر نشسته ام تا به تو برسم !



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



چگونه بفرستم باورم را برایت
تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست



اس ام اس عاشقانه و زیبا
----------------------Khandefa.ir----------------------



تو ای روحم عزیز دلنوازم
ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی من شرمسارم
صفای قلب پاکت را بنازم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد