اس ام اس های تنهایی و جدایی

اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ ﺩﻟـــﺖ ﺗﻨﻬـــــﺎﺳﺖ



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



گاهی آدم های تنها خیلی خوش شانس هستند
چون کسی رو ندارن که از دست بدن
  


اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند
چه اشتباه مهیبی !
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد
و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



خــواب هـایِ تـو
هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تـنــهـایـی مـی پـرنـد
مـی نـشـیـنـند
رویِ پـلـک هـایـم تـعـبیـر مـی شـونـد



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



درست مثل یک جزیره
از همه طرف به تنهایی محدودم
و چشم به راه یک کاشف



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



اونکه می خواست منو بفهمه نتونست
اونکه میتونست بفهمه نخواست
این شد که تنهایی تمام قد منو بلعید



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



بگذار مرز تنهایی را رد کنم
ببین گذرنامه ام فقط مهر لب هایت را کم دارد



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



ای تنهاترین تنهای شب های تنهایی من
تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم
آه ای خدای من چه شبها که تن ها
تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



وقتی عاشقانه هایت بوی رفتن می داد
این روزهای تنهایی دور از انتظار نبود



اس ام اس های تنهایی و جدایی
----------------------Khandefa.ir----------------------



می دانی که من جز با تو
با هر کس که باشم
باز تنهایم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد