اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی
چقدر ابعاد بودنت عجیب است



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟
اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی
  


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



پیاز هم که خرد می کنی برایش اشک می ریزی
از پیاز هم کمتر بودم
مرا خرد کردی و خندیدی



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



در کودکی از تکلیف می ترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد
پس تا می شود عاشقانه زندگی کنیم



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



سخت می ترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



گرگ هم که باشی
عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد
و رسالت عشق این است
شدن آنچه نیستی



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



آرزو میکنم زمانی که دلم از قهر زمانه
قطره قطره از چشمانم فرو میچکد
برای گریستن هرگز شانه هایت را کم نیاورم



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



وقت خریدن لباس های پاییزی دقت کنید
لباس هایی بخرید با جیب های بزرگ به اندازه ی دو دست
شاید همین پاییز عاشق شوید



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع می شود
نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب ، چشم ، گوش ، مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف شده باشند



اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



چرا هرچه خواب میبینم
تعبیر آن تو نمی شود؟
راستی خواب من چپ است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد