اس ام اس های تنهایی و دلتنگی

تنهایی را دوست دارم
بی دعوت می آید
بی منت می ماند
بی خبر نمی رود



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



تا بوده همین بوده
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست
و حوصله کسی رو نداریم که هست
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون
  


اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار
تا این که در رابطه ای باشم
که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



می شه تنهایی بازی کرد
می شه تنهایی خندید
می شه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد
همانجا که همیشه تنها می نشینم



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم
چگونه دم از تنهایی توانم زد
وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟
نه ! من تنها نیستم
این تنهایی من است که تنهاست



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



گاهی تنها ماندن
بهای آدم ماندن است



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان
خسرو و شیرین            لیلی و مجنون            ویس و رامین
پیر مرد و پیرزن          تو و اون         من و تنهایی



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



چه تفاوت عمیقیست
بین تنهایی قبل از نبودنت
و تنهایی پس از نبودنت



اس ام اس های تنهایی و دلتنگی
-------------------- khandefa.ir --------------------



یک پیاده رو تقریبا خلوت
یک مرد ، یک زن ، یک زوج خوشبختیشان پای خودشان
یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت سود و ضرررش پای خودشان
یک زن ، یک زن ، یک رفاقت معرفت و اعتمادشان پای خودشان
و انتهای پیاده رو
یک من ، یک تنهایی ، یک رنج آخر و عاقبتش پای تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد