اس ام اس غمگین سیگار

سیگار را روشن میکنم و کام میگیرم
افکارم دود میشوند و سیگار تمام میشود
ته سیگار برایم میشود ته دنیا و من پرت میشوم
در بستر این کابوس که تو رفته ای …



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



نمیدانم جنس سیگارم خوب نیست یا جنس خاطراتم ؟
آخر بدجوری میسوزد دلم !
  


اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



یادت عادت است
همین روزها ترک میکنم
مثل سیگار که ماهاست نخ آخریست که روشن میکنم



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



سیگار میسوزه ، کم میشه ولی تکرار میشه
من میسوزم ، کم میشم ولی دیگر تکرار نمیشم



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



به همان اندازه که دود سیگارم از من دورتر می شود
یاد تو به من نزدیکتر می شود …



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



بقال گفت سیگار گران شده ، ترک نمیکنی ؟
با خودم گفتم کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم …



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



میدانم اگر روزی دیگر سیگار هم نکشم
از آدمای روزگارم درد میکشم



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



از وقتی که نیستی ، من هر روز کنج این کافه می نشینم
و شعر داغ می نوشم و به آدمهای صامتی نگاه میکنم
که تنهاییشان را با فندکی به هم تعارف می کنند …



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



وقتی نفهمی کی سیگارت را روشن کردی و کی کشیدی
و کی خاموشش کردی یعنی یک جای کار می لنگد بدجور …



اس ام اس غمگین سیگار
-------------------- khandefa.ir --------------------



تلخ ترین قصه دنیاست
صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد