اس ام اس عشق پنهان

مثلِ همیشه برای تو می نویسم
تو به نیت هر که دوست داری بخوان



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



روزایی که تو توشون نیستی
حیفم میاد زندگیشون کنم
  


اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



می گویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد
وگرنه به همه یکی مثل تو می داد



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



چه خوب است که هستى
وقتى که هستى ورود هر غریبه اى
به این سراى پر از تو ممنوع می شود
و این براى بیتابى من تاب است



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



پیچک می شوم
وحشی می پیچم به پروپایت …
تاحتی نتوانی آنی بی من بودن را زندگی کنی



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود
امــا برای با تو بودن و با تو ماندن
سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت
قسـم راست یــک نفــر بآشـــَد



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



صبرت که تمام شد
نرو تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود



اس ام اس عشق پنهان
-------------------- khandefa.ir --------------------



فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم اشک می آید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد