اس ام اس احساسی عاشقانه

رسیده ام به حس برگی که می داند

باد از هر طرف که بیاید

سرانجامش افتادن است . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




آغوشت ٬ علم را زیـر سوال می برد !

آنقدر آرامم می کند

که هیچ مُسکنی جایش را نمی گیرد . . .
  


اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی

از پیاز هم کمتر بودم

مرا خرد کردی و خندیدی . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................





هیچ چیز دلنشین تر از این نیستکه مدام نامت را صدا بزنم

با یک علامت سوال … “؟”

و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم !؟



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




من آن عاشق ترین پروانه هستم

که عهدی بر سر جان با تو بستم

تو آن شمع خرامان سوز هستی

که چون آتش به جان من نشستی

ندارم هیچ باک از آتش عشق

که این آتش ز مرهم خوشتر آید . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن

خوشبختی اون چیزی که تو دل آدمه

خوشبختی دلخوشیه آدمه

خوشبختم ٬ چون تورو دارم . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما …

شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم . . .


اس ام اس عاشقانه را در خنده فا بخوانید


اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم  . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع

ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع

تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام

که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




دلم تنگ است

اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




تو ای روحم ، عزیز دلنوازم

ز پیغامت نمودی سرفرازم

تو در یاد منی ، من شرمسارم

صفای قلب پاکت را بنازم . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




اندازه دوست داشتن مهم نیست ٬ کیفیتش مهمه

همیشه یک دونه دوست داشته باشیم ولی مـردونه . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




سخت میترسیدم از اینکه

من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم  . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم

تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .



اس ام اس احساسی عاشقانه
.................... khandefa.ir ....................




به یک “هستم”

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو”

نیازمندم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد