اس ام اس عاشقانه دلدادگی

قوی‌ترین مردان جهان پستچی‌ها هستند
که نمی‌دانند چه حجم عظیمی از درد و اندوه را با خود حمل می‌کنند
از آنها قوی‌تر ، تویی که می‌توانی تنها با چند کلمه ، کمر مرا بشکنی !


جوک خنده دار،استاتوس خنده دار فیسبوکی،اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



برای لب هایت لبی دارم
برای چشمهایت چشمی
برای دستهایت دستی
اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .
  
ای کاش که ازحال من خبرت بود/ ای کاش دمی ازسرکویم گذرت بود
من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

نشسته ایم داریم نقطه بازی میکنیم
خودم و دلم را میگویم
زبان نفهم نمیفهمد قواعد بازی را
تمام خانه ها را با اسم تو پر میکند !

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم
بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو
منـــو نیگــآ کُن
اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

اینقدر “تعویض” نکن
به خدا گاهی میتوان رابطه ها را “تعمیر” کرد
حتی با یک لبخندِ عاشقانه . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

تو بگو که بر می گردی ، من هزار سال عمر می کنم . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ ” ﺑﺎﺷﺪ . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

تمام شهر تویی
وقتی دست‌هایت را در دست می‌گیرم‌
وانگشتانت ، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

مومنم کردی به عشق و جا زدی ، تکلیف چیست ؟
با مسلمانی که کافر میشود پیغمبرش ؟

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

به سلامتی اونایی که
برای داشتنشون لازم نیست
با سیاست باشی و نقش بازی کنی
همین که یک رنگ باشی کافیه . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد