اس ام اس احساسی عاشقانه 93

قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند . . .


 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 


نبودنت عامل اصلی سرطان
و برای سلامتی زیان آور است !
  
 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

همه جا هستی
در نوشته هایم
در خیالم
در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

کوچیکتر که بودم فکر می کردم
تنهایی یعنی وقتی که هیشکی خونه نیست . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

عشق یعنی:
وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی
وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی
وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه
و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن
در تو
تنها باید غرق شد . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

 نه روز ، نه شب
تنها شمارش نفس های ” تــــــو ” ، عمر من است . . .


اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



سلام ای یار دور ازما نشسته / سلام ای بدتر از ما دلشکسته
سلام ای آشنا همچون غریبان / سلام ای عشق من ای بهتر از جان
سلام کردم نگی در یاد مانیست / سلام کردم نگی اهل وفا نیست . . .

 

اس ام اس عاشقانه

................ khandefa.ir ................

جوک خنده دار



 

دلم را
می برم تا ز تو دورش سازم
ز تو، ای جلوه ی امید محال
می برم زنده بگورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد