اس ام اس دپرسی

ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود
حلقه می شوند دور گردنم



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ
ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ ﻧﺦ ﮐﺶ ﻣﯿﮑﻨﻪ
  


اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



جدایی نادر از سیمین اسکار میگیرد
و جدایی تو از من جانم را



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛
به گمانم جایت بینهایت خالیست !



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



همیشه بهت می گفتم دلم میخواد خوشحالت کنم
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست
تو هر موقع دلت خواست بخوان



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



اعتراف می کنم عاشقت نبودم ، هنوز هم شاید نباشم
اما اعتراف میکنم مرگ را بارها در نبودنت زیسته ام …
مرگ همان تویی هستی وقتی که نیستی



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید
چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



سوم
هفتم
چهلم
سال
چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



خدارو شکر بعد این همه زندگی
منم یه چیز شدم
فراموش



اس ام اس دپرسی
---------- khandefa.ir ----------



دلم می خواهد گاه به دستانت که مینگری
جای خالی دستانم را به یاد آوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد