جوک خنده دار توپ

دلم واسه نسل های بعدمیسوزه….
بایه مشت پدربزرگ ابرو برداشته چیکار میکنن..
نه دروغ میگم نه خداوکیلی دروغ میگم 
.
.
.
عکدمی یه طرف!
اوسودیو یه طرف!
مایکروفون رو کجای دلم بزارم ؟   


.
.


ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ حمل قلیان به نقاط مختلف کشور:))))))))))))))))))


این طرح زوج و فرد ترافیکم قصه شده ها ,بدبختی هم پورشم زوجه , هم بنزم .
.
.
.
دیشب خواب دیدم لوازم آرایشی تحریم شده
همه جا پر از زامبی بود
خیلی کابوس بدی بود

.
.
.
خانومای عزیز :
وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن ، حتما انجامش میدن …
نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوری کنین !

.
.
.
من موندم چرا داداشم وقتی با من حرف می زنه
صداش شبیه داریوشه
ولی وقتی با دوس دخترش حرف میزنه
شبیه محسن یگانه 
.
.
.

سر جلسه امتحان جواب هر سوالی رو که بلد نبودم جلوش مینوشتم: رجوع شود به برگه آقای محمدی!! (شاگرد اول کلاس)

نمیدونم، اگه استاد ازم قبول کنه ایشالا قبول میشم
.
.
.

پشــــﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ۶ ﻃﺒـــــﻘﻪ ﻣﯿـــــﺎﺩ ﺑﺎﻻ،
ﺣﻘﺸــــﻪ ﮐـــــﻪ ﻧﯿــــﺶ ﺑﺰﻧـــــﻪ.
ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿـــــﺪﻩ …. ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﯼ!؟؟؟
.
.
.
زنی به دوستش گفت من تا حالا چهار بار ازدواج کردم.

دوست:شوهر اول رو چطور از دست دادی؟
زن: قارچ سمی خورد مرد!
دوست: شوهر دوم چی؟
زن: قارچ سمی خورد مرد!
دوست: شوهر سوم؟
زن: شکستگی گردن!
دوست: چرا؟
زن: چون قارچ نمی خورد
.
.
.
عاغا این زن و شوهراویکه با هم خوبن بهشون میگن مرغ عشق پس اونائیکه باهم میجنگند انگری بردز هستن عایا؟؟؟؟
.
.
.
شامپو خریدم چهل هزار تومن ریختمش تو ظرف داروگر تخم مرغی
که بقیه نفهمن ازش استفاده نکنن !!

فرداش اومدم برم حموم دیدم ظرفش خالیه !

داد زدم کی اینو زده به سرش ؟؟!

بابام اومد یه دونه زد تو سرم ..

گفت : آخه گدا ، سگ اینو میزنه سرش ؟!!

شامپوت خوراک ماشین شستن بود برو ببین ماشین چه برقی میزنه

یعنی من الان هیچی ندارم بگم …
.
.
.
ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﯿﮕﻪ ۳۴۰۰۰ ﻧﻔﺮ ﺗﻮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺍﯾﺪﺯ ﺩﺍﺭﻥ، ﭘﺪﺭﺳﮓ ﯾﺎﺭﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ
ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ؟
.
.
.
چند وقتی هست که حِس شبکه چهار رو دارم . . .

احساس می کنم واقعا هیچکی نگام نمی کنه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد