اس ام اس عاشقانه

 همینکه در”دلم” باشی “غمی” نیست بمان چون “ماندنت” کارکمی نیست!!

*

*

*

دلم شکــــست !
عیبی نــــدارد شکســــتنی است دیگر ، می شِـکند !
اصلا فدای سَــرت ، قضا و بلا بود از سـَــرت دور شد . . .
اشکم بی امــــان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشـَــن *عشق من* . . .   

*

*

*

باور کن رفیق هم بغض هیچ نعمتی بالاتر از احساس نیست و حتی غم میتواند دریچه ای به سوی حقیقت باشد,…نقطه چین را باور کن و تا ابد عشق را خدا را نفس بکش….!!

تنها کسی که میتونی راز دلتو باهاش در میون بذاری …
جای دوری نرو …
همون دل خودته.

*

*

*

میدونی چرا بغل کردن قشنگه؟؟؟
چون طرف راستت که قلب نیست همیشه خالیه….
وقتی بغلش میکنی قلب اونه که پرش میکنه


*

*

*

ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷــــــــﻪ …
ﻣﻮﻧﺪﻧﻲ ﺑﺎ ﻟﮕﺪ هم ﻧﻤﻴﺮﻩ
ﺭﻓﺘــــﻨﯽ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻧــــﻤﯽ ﻣﻮﻧﻪ ….

*

*

*

روزها در فکروشب ها خواب میبیم تورا/
خواب شب بیهوده است بیدار میخواهم تورا

*

*

*

دنیا شامل بعضی ها نمیشه!
.
.
.
بعضی ها خودشون ی دنیان (^_^)

*

*

*

مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت
خرابم میکند هردم فریب چشم جادویت

*

*

*

سوختن مثل عاشق شدنه……تو یه لحظه انجام میشه…..اما اون تاولی که میزنه تا
مدت ها اذیتت میکنه.
عاشقم دیگه…….

*

*

*

گل من گاهی بی حوصله و مغرور بود.
اما ماندنی بود…
این ماندنش بود که او را گل من کرده بود.

*

*

*

از این بازنده
جز مشتی خشت نمانده!
حکم دست توست
دل می بری
دل میبری

*

*

*

یکی هست توقلبم که هرشب واسه اون مینویسن و اون خوابه…
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینقده بیتابه…
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه…
یه نامه که خیسه پرازاشکه کسی بازم اونو نمیخونه…

*

*

*

چه حماقتی …………………….
از خود می رانیم وباز احمقانه میخواهمت !!!!!!!!
چه غرور بی غیرتی دارم من ………….!!!!

*

*

*

هیچ میگویی او زیر باران تنهاست
یاد داری گفتی با تو باران زیباست
چشمش از غصه به من خیره ماند و حیران
گفت زیر باران بی توأم سرگردان

*

*

*

ندیدنت سخت است . . .
ولی همین که هستی یه دنیا می ارزد

*

*

*

 لبحند برن برامدگی گونه هایت توان این را دارندکه امید رفته را بازگردانند

*

*

*

گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو …
بی هیچ امیدی !

*

*

*

دردی است درد عشق که هیچش طبیب نیست
گر دردمند عشق بنالد غریب نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد