جوک خنده دار اردیبهشت 93

رفتم داروخونه به متصدی که خانوم جونی بود میگم ببخشید خانوم فلان چیزو دارین؟میگه نه میگم خب فلان چیزو چطور؟میگه نه نداریم میگم خب فلان چیزو ک دارین؟ میگه:اونم نداریم…………منم گفتم خب لاقل یه ماسته کم چرب بده ببرم خونه ضایم نکنن
با یه نیش خنده میگه اونو نداریم
چی بگم والا؟

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

اس ام اس سرکاری خفن به دختر

از سرسبز ترین نقطه ی قلبم سر سبز ترین یونجه را برات میفرستم
.
.
.
.
بز قشنگم.

*

*

*

تو میوه فروشی دیدم نوشته شلیل مجلسی
.
.
.
.
.
مگه شلیل اسپورت هم داریم؟؟ :) )

  

اس ام اس خنده دار جدید

*

اس ام اس طنز ماه رمضان 93

دقت کردین آدم تو ماه رمضان ۱۷ ساعتو ۵۵ دقیقه رو تحمل میکنه بعد ۵ دقیقه آخر آدم تو آمپاش شدید قرار میگیره!!!!!
خدایا میشه بگی داری باما چیکار میکنی.

*

*

*

جوک جدید و خنده دار رمضان 93

یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن،
مثل اینکه در ماه رمضان توی ۱۰ دیقه سه وعده غذا رو همراه با ۲لیتر آب میخوریم!

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

اس ام اس دانشجویی جدید

 سرکلاس نشسته بودم خوابم نمیبرد….لامصب عذابى بود واس خودش!

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

مطالب خنده دار رمضان 93

برنامه غذایی داداشم (گودزیلامون):
سحری- صبحانه- ناهار-افطاری-شام!!
تنها فرقش باما اینه که سحری و افطارو دوبرابر ما میخوره

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

اس ام اس برای مریض ها

دیروز بعد از اذان صبح،تو خوابو بیداری رفتم وضو گرفتم، به بابام میگم: بابا نمازت تموم شد چادرتو بده منم بخونم¡!¡!¡!¡!
خودم:O
مامانم :) )))
بابام :|
خواهر گودزیلام :-?
بچه ها دم افطار برای شفای همه ی مریض ها دعا کنید !

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

اثرات ماه رمضان

این روزه هم مکافاتی شده واسه من!!!
بعد از افطار هم نمیرم غذا بخورم فک میکنم روزم باطل میشه :|
ینی به معنای واقعی وارد پوست و گوشت و استخونم شده :)

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

اس ام اس کوفتی

 لذتی که در “کوفت” گفتن مامان هست در “قربونت برم” هیچکس نیست

*

*

*

اس ام اس خوشبختی

خـوشبخـتی یـعنی رسیـدن بـه بـزرگتـرین هـدف زنـدگی و خـوردن تـه دیـگِ سیـب زمیـنی مثـلـن

*

*

*

اس ام اس دختر خوب و مودب

اعتراف میکنم تا سن۱۲-۱۳سالگی با روسری میشستم جلو تلوزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی خجالت میکشیدم
آخه زیاد می خندید فکر میکردم بهم نظر داره

*

*

*

مطلب خنده دار گدا

یه روز یه گدا اومده بود در خونمون رفتم دم در ۲ تا قمقمه دستش گرفته بود گفت :بیا اینو برنجش کن اینا قندش کن . گفتم این قمقمه که اندازه سهمیه یک سال ما قند توش جا می شه گفت آخه شوهرم خیلی چای می خوره.

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

تو میوه فروشی دیدم نوشته شلیل مجلسی
.
.
.
.
.
مگه شلیل اسپورت هم داریم؟؟ :) )

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

طنز فصلها

آغا اصلا یه وضعیه.
زمستون میری دستشویی آب سرده.
تابستون میری آب داغه.
نه میخوام شما بگید من چیکارکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد