اس ام اس عاشقانه 93

جز نقش تو در نظر نیامد ما را
جز کوی تو رهگذر نیامد ما را
خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت
حقا که به چشم در نیامد ما را

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

حیف اما من و تو…
دور از هم میپوسیم…
غمم از وحشت پوسیدن نیست…
غمم از زیستن بی تو در این لحظه پر دلهره است…  

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دیشب خوابت را دیدم
از صبح با خودم قهر کرده ام که چرا بیدار شدم !
لعنت به من . . .

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

بین ما هم چیز تمام شد
جز یک چیز
این که من هنوز هم دوستت دارم…!

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


نمی دونم چه جوریاست
وقتی دارم نفرینتم میکنم
به دعا کردنت ختم میشه…

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

چون جنسمان انسانی بود
گفتند:به همه چیزعادت میکنه!
چـــــــــــــــه به غم
چـــــــــه به خنده
چــــه به تنهایی
و چـــــه به …
غافل از اینکه این عادت نیست!
این مرگ تدریجی است!!

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

ﺩﯾــــــﺮﻭﺯ ﺩﯾــــﺪﻣﺶ
ﺑـــــﺎ ” ﺍﻭ “
ﺯﯾﺒـــــﺂ ﻧﺒـــــﻮﺩ
ﺑﻪ ﭼـــــﻬﺮﻩ ﺍﺵ ﻫﻢ ﻣﻬﺮﺑـــــــﺎﻧﯽ ﻧﻤﯽ ﺁﻣﺪ
ﺍﻣـــــﺎ ﺗﻤــــــﺎﻡ ﻭﺟــــــﻮﺩﻡ ﭘــُﺮ ﺍﺯ
ﺣـــــﺴﺎﺩﺕِ ﺯﻧــــــﺂﻧـــﻪ ﺷـــﺪ
ﻫــــــﺮﭼـــﻪ ﺑـــﻮﺩ ، ﺯﺷــــﺖ ﯾـــــﺎ
ﺯﯾــــﺒــــﺎ ، ﺧـــــﻮﺏ ﯾـــﺎ ﺑــﺪ ،
ﺻــــﺎﺣﺐ ِ ﻗـــﻠﺒـــﺶ ﺷـــﺪﻩ ﺑـــﻮﺩ . . . :|

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


“عـاشـقـانـه ای کـوتـاه”
خــانـــومـی ؟
خــانـومـی : جـونـم آقـایـــی جـــونـم ؟

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

چند روزه که احساس میکنم دیوونه شدم…

توهم گرفتم که تو ، هم منو دوست داری…

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

عشق بورزید وگرنه نابود خواهید شد انتخاب دیگر درمیان نیست نیصت نیثت.))

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

نامم را پاک کردی… یادم را چه میکنی؟
یادم را پاک کنی… عشقم را چه میکنی؟
اصلا همه را پاک کن
هر آنچه از من داری
از من که چیزی کم نمیشود…
فقط بگو با وجدانت چه میکنی؟
نکند آن را هم پاک کرده ای؟
نــــــــــــه ! شدنی نیست…
نمیتوانی آنچه که نداشتی را پاک کنی.

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دوست داشتن یا عشق؟؟؟
دوست دارم با عشق…..

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


سیلی واقعی رو درست اون وقتی میخوری
که وسط زیباترین رویا هستی …

اس ام اس و جوک خنده دار جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


حسودم..چیزی که مال منه کسی حق نداره حتی بهش اشاره کنه،مثل تو..که مال منی..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد