اس ام اس غمگین و احساسی

تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد

من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد

خوب می دانم که یک شب ، یک شب بی انتها

عشق روی دست های بی کسم جان می دهد

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

چقدر زمونه بی وفاست نمی دونم خدا کجاست

یکی بیاد بهم بگه کجای کارم اشتباست ؟

گاهی می خوام داد بکشم اما صدام در نمیاد

بگم آخه خدا چرا دنیا به آخر نمیاد ؟

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

هرکس از این دنیا چیزی برداشت

من از این دنیا دست برداشتم !
  
---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

میزنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشه بی تابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

لحظه جدایی از تو ، لحظه اومدن غم

بعد رفتنت عزیزم ، جون میدم تو دست ماتم

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

دلی دارم که از تنگی در او جز غم نمی گنجد

غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمیگنجد

------------------------- اس ام اس غمگین -----------------------------

درد را از هر طرف که بخوانی درد است

بیهوده دنبال میانبر نباش !

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

من بی پناهم تو بی گناهی

دل به تو دادم ، چه اشتباهی

از تو کشیدم شکل کبوتر

نقاشی ام رو بگذار و بگذر

تو این نبودی ، من بد کشیدم

آخه دلت رو هرگز ندیدم

تو بی گناهی ، من بی پناهم

ایمن بمانی از اشک و آهم

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

دل بی درد

همچون گور سرد است

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

دلم گرفته آسمون ، نمی تونم گریه کنم

شکنجه می شم از خودم ، نمی تونم شکوه کنم

انگاری کوه غصه ها ، رو سینه من اومده

آخ داره باورم میشه ، خنده به ما نیومده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد