اس ام اس خاطرات عاشقانه

اس ام اس خاطرات عاشقانه

چه یکی باشد چه صدتا

خوب که باشد دمار از روزگارت درمیاورد ...

خاطرات را میگویم !

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند

اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند

هم اشکت را در می آورند !

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

گاه خاطرات خنده دار

ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند ...
  
---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

زندگی زیباست که گاه خاطره ای در میان خاطره ها

خاطره ی خاطره ها می گردد ...

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

خاطره یعنی گذشته ، نگذشته !

--------------------------- اس ام اس خاطرات ---------------------------

به من مجوز چاپ نمی دهند

میگویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیست

اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

بعضی اوقات فکر می کنم که

شاید بهشت خاطرات گذشته باشد

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

باران سربی میشود وقتی نیستی

میریزد بر سرم خاطراتت

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

از سرم دست برنمی دارند خاطرات خوش نداشته ام !

---------- اس ام اس جدید ---------- khandefa.ir -------------

من ازت خاطره دارم وقت بارون ...

این خودش درد کمی نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد