استاتوس خنده دار فیسبوکی 93

مشکل من با سریال های کره ای این نیست که این جنگجوهاشون مثه هواپیما پرواز میکنن،

مشکلم اینه ک :چرا هیچ کدوم سرشون کچل نیست و همه از دم موها و بلند و پرپشته !!!؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دخترا وقتى لپتابشون هنگ میکنه
هرکارى از دستشون بر بیاد میکنن که درست بشه
مثلا موسو تند تند تکون میدن  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


خدا رو شکر که زنده موندمو چنین روزی رو دیدم فک نمیکردم عمرم قد بده

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


اگه مثل من تنهایی …
اگه حوصله ات سر رقته …
اگه تفریح سالم نداری …
پا شو مثل من دو تا قرص جوشان بنداز تو تنگ ماهی قرمز … ماهی ایه تا صبح برات هلیکوپتری بزنه تو هم حالشو ببری …
مرض هم خودت داری …

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



معذرت خواهی همیشه به این معنی نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگست بعضی وقتا یعنی
…. فهمیدم نمیفهمی ببند دهنتو زر زر نکن.

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



دقت کردید هر پسری میخواد از دوران مدرسه خاطره تعریف کنه ته کلاس میشسته؟
عایا کلاس ما پسرا فقط ته داشته؟
یعنی کلاس ما پسرا فقط ۲ تا نیمکت ته داشته؟
با توجه به نیمکتهای ۲ نفره یعنی سر هر کلاس ۴ نفر میشستن؟
پس اون کلاسای ۴۰ نفری که مثل بز رو هم میریختیم چی بود؟
چرا خالی میبندی؟ همتون خرخون بودید فقط من ته میشستم.
الکی میگیم.

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


آقا خدا نکنه یکی اشتباهی زنگ بزنه به موبایل بابای من.یعنی بابای من بابای یارورو در میاره.
بابام:با کی کار داشتید؟چه شماره ای رو گرفتید؟چی کارش داشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا اشتباه گرفتید؟حواستو جمع کن دیگه اشتباه نگیری
یعنی طرفو به چیز خوردن میندازه رسما

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



اگه حس میکنی یک عوضیه به حست اعتماد کن ،سند و مدرکش کم کم جور میشه .

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


کیا اینجورین ؟؟؟؟؟
اولیش خودم !!!!!
یه پاتو میبری زیر پتو
یک پاتم از زیر پتو میاری بیرون
چون هم گرمته هم سردته !!!!!!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


امروز مامانم اومده زل زده بمن بعد دو دقه میگه سارا ب نظرت مبلارو عوض کنم یا نه؟
من اول رفدم جلوی در واستادم و گارد گرفدم واسه فرار کردن بعدش گفتم نه نمیخواد مبلارو عوض کنی مامان… ی راه بهتر… با خوشالی گف چی؟؟؟؟
گفتم چاییو عوض کن… چاییتو گوزل کن… بعدشم ک الفرار…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد