جوک خنده دار آخر خنده 93

پشت یه پراید نوشته بود: (دیگه پسر خوبی شدم)فکر کنم تصمیم گرفته دیگه نه ابروهاشو برداره نه آرایش کنه موهاشم همیشه کوتاه نگه داره.

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

قیافهٔ ساقه طلایی یه جوریه که انگار زیر دست ناپدری بزرگ شده!

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


خبر دارم که اومدی، با این که تو بی‌خبـــری

دلم گواهی می‌ده که، بازم تو پشت این دری  

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


پیش مامانم نشسته بودم داشتم اهنگ مرسی تتلو رو میخوندم
من : هر چی از دلت میاد بده بیاد
مامانم : از دل من فقط پی پی میاد بدم بیاد ؟؟ ^__^
من :|||
تتلو :||

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


به بابام میگم برا روز پدر چی بخرم برات , میگه نمیخاد چیزی بخری پاشو برو اعتکاف بشین روزه بگیر هم ادم میشی هم خرجت کمتر میشه

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


دنبال چی می گردی , دیگه حرفی نمیمونه.

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


از بس دوستام به کسایی که ماشین مدل بالا دارن فحش دادن میترسم ماشینمو عوض کنم^ــ^

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی



اوووممممممممممممم هومممممممممممممممممم ططاااااا اووووممممم هوووووومممممممممم
” دیالوگ ماندگار انیس در سریال ستایش!”

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


خیلی دلم گرفته…..آخه کجایی……………………..عهO_oاونجایی؟^_^

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی

هنوز هستند افرادی که…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هنوز هستند افرادی که کانون گرم خانواده رو با دنیای چرت و پرت مجازی عوض نمیکنن….
واقعا کجای کاریم؟؟؟

اس ام اس و جوک خنده دار با نمک جدید 93
................. khandefa.ir ..................
اس ام اس خنده دار ترکی جوک خنده دار لری اس ام اس  رشتی فیسبوکی استاتوس خنده دار قزوینی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد