اس ام اس عاشقانه 93

——-*——-

این یه تار موی تو هست که به دنیا نمیدم

حتی اون شپش وسطشو !


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------


عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود / جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد / هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود . . .

  


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



دلم را ساده گیر آورده ای

تو نه مستاجر، اسیر آورده ای

تو تمام رهن قلبت پیش پیش است

نگو بازم که دیر آورده ای !


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------


عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد . . .


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم

غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم

آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم  . . .


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد . . .


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------


روزگاری هستی ام را می نواخت ، آفتاب عشق شور انگیز من

این زمان خاموش و خالی مانده است ، سینه ی از آرزو لبریز من . . .


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------


نبض زندگی هنوز می زند ، من و تو زنده ایم ، بهار در راه است

ستاره چشمک می زند ، غنچه ها باز شده اند

مرغ عشق من می خواند ، پس چرا ناامیدی . . . ؟

---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام


---------- اس ام اس عاشقانه 93 ---------- khandefa.ir ----------



نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد