اس ام اس عاشقانه و زیبا

دلم دریا به دریا از تماشای تو می گیرد / دلم دریاست اما از تماشای تو می گیرد


تو تنها با تماشای خود از آیینه خشنودی / دل آیینه اما از تماشای تو می گیرد . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------


خدایا در فراغ دوست بگیر از من دنیا را / اگر بی عشق او باشم نبینم صبح فردا را . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد

چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد . . .

  

---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------




همین روزا دستگیرت میکنن میبرنت زندان

هنوز عامل اصلی جنایت معلوم نشده

اما اثر انگشتت رو قلب شکستمه !


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



سلام سلامی خالصانه ، ارادتی مخلصانه ، بوسه های جانانه

بر لبانی مستانه ، به طور مخفیانه ، خیلی خیلی مهربانه

پذیراباش از منِ دیوانه !


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



شبی رو به عرش کبریا کردم

خودم را از غم دنیا رها کردم

”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”

برایت بهترینها را دعا کردم . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



ازعذاب بی توبودن درسکوت خود خرابم / دوری ازصورت ماهت هرنفس میده عذابم . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ، که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر ، نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------



کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .


---------- اس ام اس عاشقانه ---------- khandefa.ir ----------


همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد  . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد