اس ام اس عاشقانه

مــَــــــن…
شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی
هول هولــَـــــکی ام
کـــِـه دیرتـــــــ شده اما…
از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری…


.


تـا چـند روز بـعد از رفـتنش…
گــوشـی کـه هــیچی..!!
اِم پــی تـری أم ویــبره مـیزنـه…؟؟!
تـوهـــمـه احــمـقــانـه ایه…
  


.



عزیزم هیچ میدانی
جزئیات چشمهایت
کلیات زندگی من است !؟



.


از ماجرای عشقم روسفید بیرون آمدند…
“موهایم” را میگویم!





خیلی سخته دلت گیرکنه به قلاب ماهیگیری که دلش ماهی نمیخواهدوفقط برای تفریح اومده ماهیگیری…


.



گاهی بیهوادلم هوایش رامیکند…هوای او.اویی که هیچوقت هوایم رانداشت



.




تا دست به قلم می‌بَرَم سراغِ تو را می‌گیرند کلمات. چه بنویسم؟


.



بعضی ها کی میبینید قلبشون از سنگه…
به دل نگیرید… دست خودشون نیست…
اشـک های ما باعث میشه…
آره “اَشک”
همونطور که سیمان باید آب بخوره تا سفت شه مثِ “سنــــــــگ”



.



برای خودم مردی شده ام . . .
این روزها درسکوت سرسخت . . .
بی صدا گریه میکنم . . .
ولی !!!
دنیا مواظبم باش . . .
قلبم هنوز زنانه میزند!



.




در باز و بسته شد…حتما باز شوخی اش گرفته…ادای آمدنت را در می آورد…!


.




درد داره وقتی میره و همه میگن:دوستت نداشت و تو نمیتونی ثابت کنی که هرشب با عاشقانه هاش خوابت میکرد..


.




چرا وقتی دعام میکردی ابروهات درهم بود. . .
وقتی دشنامم میدادی باگوشه چشمی چشمک میزدی. . .
میخواستی مرا دیوانه کنی. . ؟
دیوانم کردی ورفتی. . .
فقط میخواستی مراعاشق کنی. . !


.




برای من از دل شــکسته نگو
که دلــﮯ دارم شــکسته تر از سکوتـــ
شــکسته از درد
شــکسته از زخــم
شــکسته از عشــق



.



اخر دفترهای مشقم نام تو بود
چون میدانستم اخرش میروی..


.


چه قد سخته وقتی تو چشای یکی نگاه کنی و میخوام به زبون بیاری دوستش داری ولی از ترس رفتنش اروم تو دلت بگی:((دوست دارم یواشکی))



.




لعـــنتی،
دســـتِ کـــم…
بـــین شـــعرهـــای مـــن،
دستـــش را نگـــیر.
بــــــی انـــــــــصاف!
مــــــردم دارنــــــد این شـــعرها را مــــــی خــــــوانــــــند…!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد